Home » Autopress
Iz Michelina tvrde da nove gume treba postavit pozadi
Ističu da nove gume nikad ne stavljamo na prednju osovinu, već bi ih trebali staviti na stražnju, a gume koje su bile nazad pomaknuti naprijed.
Naglasili su da ovo pravilo vrijedi bez obzira na tip pogona kojim je automobil opremljen.
Tehnički menadžer Michelina za Veliku Britaniju Brian Porteous je za magazin Auto Express izjavio da pola britanskih vozača nije imala pojma da je takva zamjena guma optimalna. Da stvar bude gora, ni mnoge vulkanizerske radnje nisu znale za to. Ali ovo nije slučaj samo u Velikoj Britaniji.
Sada će većina postaviti pitanje zašto bi nove gume išle nazad kada se prednjim dijelom obavljaju skretanja i nagla kočenja. Odgovor ima veze sa stabilnošću. Postavljanjem boljih guma na stražnju stranu minimizira se mogućnost klizanja pri preupravljanju koje bi moglo biti smrtonosno na mokroj cesti pri sudaru s drugim vozilima ili objektima uz cestu.
- Kad je vozilo stabilno, tada možete početi razmišljati o kočenju i prianjanju - rekao je Porteous za Auto Express.
Bitno je da će vozač lakše kontrolirati svako proklizavanje prednjeg dijela. Michelinov stručnjak naglašava da se ovo pravilo primjenjuje bez obzira na konfiguraciju pogonskog sustava automobila.
- Prednji, stražnji i 4×4 pogon, svi reagiraju na sličan način na granici bočnog prianjanja. Nakon proklizavanja karakteristike i zahtjevi vozača za vraćanjem stabilnosti neznatno se razlikuju među različitim vozilima, ali savjet o održavanju najboljeg prianjanja straga kako bi se izbjegla mogućnost preupravljanja ostaje isti za sva vozila - rekao je Porteous.